superfoods.lt geriausiomis kainomis

Prekių krepšelis tuščias


MALTI LINŲ SĖMENYS 1KG.

LINŲ SĖMENYSE YRA 30 – 40% ALIEJAUS, KURIO SUDĖTYJE YRA LINOLENO, OLEINO, PALMITINO, STEARINO RŪGŠČIŲ, TAIP PAT BALTYMŲ, GLEIVIŲ, POLISACHARIDŲ, BETA KAROTENO, MINERALINIŲ MEDŽIAGŲ (CINKO, CHROMO, MAGNIO, SELENO, JODO, BORO, KALIO, KALCIO, MANGANO, GELEŽIES) IR KITŲ MEDŽIAGŲ
Kaina:
Kaina: 6,00 €

APIE PRODUKTĄ

Linų sėmenys vaidina svarbų vaidmenį viso virškinimo procese. Juose esančios medžiagos apsaugo skrandį ir žarnyną nuo sudirginimo, slopina viso žarnyno uždegimus, mažina skrandžio sulčių rūgštingumą, taip pat padeda žarnyne ir skrandyje esantiems audiniams regeneruotis bei nepriekaištingai funkcionuoti. Linų sėmenys bei aliejus ypač naudingi sergantiems skrandžio opa, nes linų sėmenų produktai sušvelnina skausmus, neleidžia ligai toliau progresuoti, apskritai ramina visą virškinimo traktą bei padeda viso virškinimo procese. Be to, linai puikiai padeda kovojant su užkietėjusiais viduriais ir veikia kaip laisvinamieji.

Linų produktai naudingi ne tik virškinimo, bet ir kvėpavimo procese, ypač patartina juos vartoti sergantiems astma, plaučių uždegimu, bronchitu ar tuberkulioze, nes moksliškai įrodyta, jog tai labai veiksmingas būdas kovojant su kvėpavimo ligomis. Linų produktai stiprina plaučius, ramina kvėpavimo takus, slopina uždegimus, palengvina kvėpavimą bei atsikosėjimą, stabdo kvėpavimo takų ligų plitimą.

Linų sėmenų aliejuje esančios veikliosios medžiagos, tiksliau, Omega–3 rūgštys, normalizuoja centrinės nervų sistemos veiklą, todėl jį rekomenduojama vartoti tiems, kas dažnai patiria įtampą, stresą ar jaudulį.

Linų sėmenys naudingi ir sąnariams. Jie gerina organizmo funkciją pasisavinant kalcį, todėl pagreitėja sąnarių traumų gijimas. Taip pat linų sėmenų produktai sušvelnina sąnarių skausmus bei malšina uždegimą. Profilaktiškai patartina vartoti juos patyrus sąnarių traumas, sergant įvairiomis sąnarius pažeidžiančiomis uždegiminėmis ligomis.

1 arbatinį šaukštelį maltų sėmenų užpilkite puse stiklinės šilto vandens, gerai išmaišykite ir palikite kelioms minutėms pastovėti. Tokią masę valgykite 2–3 kartus per dieną (ją galite pagardinti vaisiais, uogomis, jogurtu, medumi ir kt.).

 

 

 

LINIJA